Wednesday, June 16, 2010

awak tak tahu

Assalamualaikum...

Sebelum korang bace cerita kat bawah ni..sila klik link ini...lepas korang klik takyah arr layan video tuu..korang berbalik semula pada cerita aku sambil perdengarkan lagu tu..











































































korang bace je..jangan banyak komplen...aku ni tengah belajar nak lukis pakai photoshop cs3 ni..nak cube kan..ikot la peredaran..so...kalo gambar tu tak konsisten tu jangan banyak cekadak ehh..aku ketok sorang sorang kang...dari cerita ni ade pelbagai maksud tersirat..kalo cikgu sekolah rendah korang pandai ajar..pandai la korang nilai sendri...tapi tak tau la kalo korang memang ngongong kan...jangan salahkan sesiape...



cerita ni takde kaitan dengan yg hidup atau yg mati dan jugak takde kaitan dengan diri aku k..jangan korang pandai2 nak buat assumption kat aku lak..
takde maknenye...



nota kakisusu : aku memang tak pandai lukis gambar tangan..aku memang fail bab tu sejak aku pandai pegang pensel.

8 comments

RastaMat said...

oioi.
ko wat sendiri ke ni??
power siot..
thumbs up!!!!!!!!

TUKULSABIT said...

aiai
haah
thank =)
aku wat sendrik
budak baru belajar
bersepah la sket
tgh mencube photoshop cs3 aku yg dah nk jd pekasam kat lappy ni

RastaMat said...

Perghh...
Damn pro..
Keep it up beb!!!
ada 1 blog ni..
cube ko tgk..

http://untalentedme.blogspot.com/

Geng ko ni..
Besh2..
Aku suke...

TUKULSABIT said...

wahhh..
thanks mat..
tp die lagi pro beb..
idea lmbt mau dtg arr =(...
aku pki mouse je..
kalo dpt graphic board lg mantop..
btw thanks for ur support..
=))

Anonymous said...

cantikkkkk katun2 tu suma...nnt nak ajar Pia..tp pki manual je..x der cs3 cs3 tu...klu dah ada lappy br ajar

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mama Q said...

cantikkk...leh ajar Pia bila dia ada lappy sendiri

TUKULSABIT said...

heheheh..
ok..thanks..
insyaAllah boleh..
hari tu dah ajar mewarne pasni lukis lak ye...

Related Posts with Thumbnails